Markku ja Tarja Karjalaisen terveiset

21.06.2024

Tervehdys teille sinne Juvalle! Olemme lähdössä lähetysmatkalle sunnuntaina 23.6.2024. Ensin menemme Etiopiaan, siellä Markulla on opetusviikko Raamattukoululla. Sieltä jatkamme Tansaniaan heinäkuun alussa. Siellä menemme viikoksi aivan uudelle työalueelle jonne yksi tuttu evankelista on perustanut viisi uutta seurakuntaa. Tarkoitus on tukea ja rohkaista uusia seurakuntia.

Mwanzasta tulee sinne myös lapsityöryhmä ja Tarja pitää heidän kanssaan  lastentapahtumia noilla kylillä, joilla on jo seurakunta. Samalla on tarkoitus ohjata ja opettaa uusia pyhäkoulun opettajia niin, että he voisivat jokaisessa seurakunnassa aloittaa säännöllisen pyhäkoulutyön. Tuo matka kestää viikon verran. Sitten on pari opetustapahtumaa muualla päin rannikkoa.

KIITOS JO ETUKÄTEEN KUN MUISTATTE TÄTÄ MATKAA RUKOUKSIN ETTÄ HERRA KAIKESSA OHJAISI, AUTTAISI JA VARJELISI KAIKESSA.
Matkan jälkeen olemme tulossa Juvalle kertomaan seurakunnalle tuoreita terveisiä syyskuun puolessa välissä.

Siunattua kesää teille kaikille!
Yhteistyöterveisin Markku ja Tarja Karjalainen