Riitta Aho kertoo parantumisestaan

18.07.2024

Helsinkiläinen Riitta Aho on elämänsä aikana kärsinyt monista eri sairauksista. Hän joutui mm. olemaan sidottu pyörätuoliin ja invamopoon jalka- ja selkäkipujensa takia kahdeksaksi vuodeksi.

- Mutta minulla oli diagnosoitu myös lukuisia muita sairauksia, hän kertoo.

Talveksi hän joutui muuttamaan miehensä Pentin kanssa Teneriffalle, koska Suomen kylmissä olosuhteissa kivut kävivät sietämättömiksi. Espanjassakin hän joutui käymään sikäläisellä lääkärillä, joka kehotti palaamaan Suomeen pikaiseen leikkaukseen, sillä Riitta Aholla oli neliraajahalvauksen vaara.

Samana iltana he menivät Skandinavian turistikirkkoon, missä Riitta pyysi esirukousta puolestaan, ja seuraavana yönä kiireellinen leikkaustarve hävisi.

Lisää hänen muista parantumisihmeistään voit tulla kuulemaan hänen itsensä kertomana Juvan helluntaiseurakuntaan sunnuntaina 21.7. kello 16.

Riitta Ahon lisäksi tilaisuudessa kuullaan hänen aviomiestään Pentti Ahoa.

Tilaisuudessa rukouspalvelua. Lopuksi kahvitarjoilu